Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Error. alt+F4, f*ck reboot!


Δευτέρα απόγευμα, σήμερα δεν πήγα στην δουλειά, το πρόγραμμα περιελάμβανε ανάρρωση απο την ίωση που με ταλαιπωρεί εδώ και λίγες ημέρες. Ευκαιρία να κάνω πράγματα για τον εαυτό μου, να συνεχίσω την ανάγνωση του Πίνακα της Φλάνδρας, να γράψω κάτι στο παραμελημένο μπλογκ.
Τον τελευταίο καιρό η σχέση μου με τους υπολογιστές και ειδικά με το διαδίκτυο περνάει μια κρίση. Η πολύωρη χρησιμοποίηση του υπολογιστή για εργασιακά θέματα με αποτρέπει να τον χρησιμοποιώ και στις ελεύθερες μου ώρες. Η κοινωνική δικτύωση είναι σε χαμηλά για την εποχή επίπεδα, την εποχή του facebook και της ηδονοβλεπτικής του μορφής.
Αποφάσισα να γράψω ένα εκτενές κείμενο για την λατρεία των κατοίκων της πόλης να παρκάρουν στα πεζοδρόμια, να κλείνουν τους δρόμους και η αστυνομία να περνά δίπλα από αυτά αμέριμνη (αληθινό γεγονός) σαν να έκανε μια βόλτα στην εξοχή. Το έγραψα το τελειοποίησα όσο με αφήνει η φτωχή μου συγγραφική χάρη, μα στην τελευταία πινελιά το διέγραψα κατά λάθος δίχως να υπάρχει γυρισμός. Στενοχωρήθηκα, νευρίασα, προσπάθησα να το επαναδιατυπώσω αλλά το παράτησα. Ο κύριος σκοπός είχε ήδη εκπληρωθεί. Ο κύριος σκοπός δεν είναι η ανάγνωση απο τρίτους των σκέψεων μου, ούτε η νουθέτηση τους με τα πιστεύω μου. Η υπόθεση είναι καθαρά προσωπική, είναι η δυνατότητα να τακτοποιήσεις τις χαοτικές σκέψεις του εγκεφάλου, να τις αποβάλλεις απο πάνω σου , να τις αφήσεις να κινηθούν στον χωροχρόνο και σαν τα περιστέρια της φαντασίας μας να επιστρέψουν το σούρουπο στον περιστερώνα του εγκεφάλου μας.
Σε περίπτωση που μου κόψουν την σύνδεση ή χαλάσει ο υπολογιστής, ίσως αρχίσω να μιλάω στον καθρέφτη του μπάνιου, ή να μονολογώ καθώς περπατώ στις όμορφιες γωνιές της πόλης, ή ακόμη χειρότερα να γράφω κείμενα με το ίδιο μου το αίμα σαν τον Geoffrey Rush όταν είχε υποδυθεί εξαίσια τον Μαρκήσιο De Sade στην ταινία Quills.Mην με περάσετε για τρελό, η αυτοψυχοθεραπεία και η εξωτερίκευση των συναισθημάτων δεν έχει όρια.


ΥΓ Στο παραπάνω κείμενο έχει γίνει αναφορά σε διάφορους αγαπημένους καλλιτέχνες όπου χωρίς αυτούς το συγκεκριμένο κείμενο θα ήταν ακόμη πιο ασήμαντο απο ότι είναι τώρα. Λοιπόν:
  • Ο πίνακας της Φλάνδρας είναι ένα απο τα πολλά καλά βιβλία τους Aρτούρο περεθ Ρεβέρτε. Ένας μεσαιωνικός πίνακας γύρω απο μία παρτίδα σκάκι κρύβει ένα θανάσιμο μυστικό...
  • Ο Πίνακας ανήκει στον Μ.C. Escher, αυτή την περίοδο λαμβάνει μέρος μεγάλη έκθεση προς τιμήν του στο Μουσείο Ηρακλειδών
  • To Quills είναι απο τις αγαπημένες μου ταινίες ιστορικού περιεχομένου. Πρωταγωνιστούν επίσης οι αγαπημένοι Geoffrey Rush & Joaquin Phoenix.
  • Αγαπημένη ταινία επίσης το Π. Με το πιο πολυακουσμένο σαουντρακ ταινίας που έχω κάνει.Μάρτυρας μου το Last.fm.

Δεν υπάρχουν σχόλια: